Archief gehonoreerde subsidieaanvragen

  • Ontwikkeling van een digitale dynamische test geschikt voor hoogbegaafde kinderen +

    Bart Vogelaar (Universiteit Leiden), 2017
  • Relatie Vragenlijst Leerling (RVL) +

    Helma Koomen, Marjolein Zee, Debora Roorda, & Andries van der Ark (Universiteit van Amsterdam), 2017
  • ADHD Screeningsvragenlijst: Signalering van het Kernprobleem achter de gedragskenmerken (ASSK) +

    Esther Keulers  (Universiteit Maastricht), 2017
  • De ontwikkeling van een sportpersoonlijkheidsvragenlijst +

    Reinout E. de Vries (vrije Universiteit), 2013  
  • De ontwikkeling van een valide en bruikbare creativiteitstest vereist big-data en psychometrie +

    Claire Stevenson, Matthijs Baas, & Han van der Maas (Universiteit van Amsterdam), 2016
  • Ontwikkelen van een tekstanalyse-instrument dat persoonlijkheid kan meten +

    Djurre Holtrop (University of Western Australia), Janneke Oostrom (Vrije Universiteit), & Reinout de Vries (Universiteit Twente & Vrije Universiteit), 2016
  • Zelfrapportage van schaamte- en schuld in kinderen met gehoorverlies (6-9 jaar oud) +

    Het belang om sociale emoties in deze kwetsbare groep te monitoren, Evelien Broekhof (Universiteit Leiden), 2015
  • COTAP (COgnitieve Test voor ADHD Profilering) +

    Cognitieve taak ter ondersteuning van de neuropsychologische diagnostiek bij ADHD,  Nanda Lambregts-Rommelse (Radboud UMC, Donders Institute for Brain, Cognition and Behavior), 2014
  • Voorstel voor het ontwikkelen van een meetinstrument voor wantrouwen +

    Barbara Wisse, Katinka Bijlsma-Frankema, & Dick Barelds (Universiteit Groningen), 2015
  • De validering en doorontwikkeling van instrumenten voor PTSS en complexe PTSS volgens DSM-5 en ICD-11 +

    P. J. J. ter Heide (Stichting Centrum ’45), 2014
  • Herziening Inquiry Skills Test (IST) +

    Herziening Inquiry Skills Test (IST) voor de bovenbouw van het voortgezet onderwijs en opstellen ontwerpeisen voor het gebruik van computersimulaties als dynamisch assessment instrument voor het meten van onderzoekvaardigheid, Pascal Wilhelm (Universiteit Twente), 2013
  • 1