Sara Pieters, Radboud Universiteit; Jules Ellis, Open Universiteit en Helen Klip, Karakter Kinder- en Jeugdpsychiatrie.
Christine Resch (Maastricht University) (2022)
Miriam van Lommen (Rijksuniversiteit Groningen) (2021)
Hilde M. Geurts (Universiteit van Amsterdam en TopGGZ autisme instelling Dr. Leo Kannerhuis) (2020)
Matthijs Baas en Roy Sijbom (UvA) ( 2019)
Ellin Simon (OU) en Peter Muris (Maastricht University) (2019)
Jaap Denissen (Universiteit Tilburg), Rinie Geenen (Universiteit Utrecht), & Marcel van Aken (Universiteit Utrecht) (2018)
Helma Koomen, Marjolein Zee, Debora Roorda, & Andries van der Ark (Universiteit van Amsterdam), 2017
Claire Stevenson, Matthijs Baas, & Han van der Maas (Universiteit van Amsterdam), 2016
Bart Vogelaar (Universiteit Leiden), 2017
Djurre Holtrop (University of Western Australia), Janneke Oostrom (Vrije Universiteit), & Reinout de Vries (Universiteit Twente & Vrije Universiteit), 2016
Esther Keulers (Universiteit Maastricht), 2017
Barbara Wisse, Katinka Bijlsma-Frankema, & Dick Barelds (Universiteit Groningen), 2015
Cognitieve taak ter ondersteuning van de neuropsychologische diagnostiek bij ADHD, Nanda Lambregts-Rommelse (Radboud UMC, Donders Institute for Brain, Cognition and Behavior), 2014
P. J. J. ter Heide (Stichting Centrum ’45), 2014
Het belang om sociale emoties in deze kwetsbare groep te monitoren, Evelien Broekhof (Universiteit Leiden), 2015
Reinout E. de Vries (vrije Universiteit), 2013
Herziening Inquiry Skills Test (IST) voor de bovenbouw van het voortgezet onderwijs en opstellen ontwerpeisen voor het gebruik van computersimulaties als dynamisch assessment instrument voor het meten van onderzoekvaardigheid, Pascal Wilhelm (Universiteit Twente), 2013